Avantatges de fer esport i córrer

Practicar esport té grans avantatges. Aquí tens les més importants:

Permet perdre i controlar el pes. És el primer objectiu que es busca aconseguir amb la pràctica d’exercici i el running ho permet, doncs a l’ésser una activitat aeròbica permet incrementar la despesa calòrica durant tot el dia. Això és essencial si es busca baixar quilos o simplement mantenir-los a ratlla, sempre complementant-ho amb una dieta que respongui als interessos: perdre pes o mantenir-ho.

Lluita contra la cel·lulitis. Eliminar-la per complet és un dels desitjos de moltes dones.

Ajuda a regenerar la massa muscular. Amb aquest exercici es tonifiquen no només les cames, sinó també glutis i fins i tot abdomen, esquena i braços –a causa del balanceig que es realitza per a mantenir l’equilibri-. Això també s,aconseguieix amb una cinta de correr Extremetrack Vibrator. Per això, els professionals asseguren que, després de la natació, és un dels esports més complets i on es treballa més musculatura.

Enforteix els ossos. Els experts recomanen que es realitzin exercicis d’impacte per a evitar l’osteoporosi i altres malalties òssies. El running és un bon mètode, perquè millora i incrementa la densitat dels ossos. A fi que el resultat sigui òptim, això s’ha de completar amb una dieta rica en calci i vitamina D,  la molècula encarregada de fixar-ho en l’esquelet.

Combat l’estrès i l’ansietat. La pràctica d’exercici en general també té beneficis a nivell mental ja que la seva realització incita la segregació de endorfinas, conegudes col·loquialment com les hormones de la felicitat. Per això, el running també és una bona opció per a disminuir estats nerviosos.

Ajuda a descansar. Molt vinculat al punt anterior, fer esport relaxa el cos i la ment a causa de la segregació de endorfinas. Això, sumat al cansament que resulta de la sessió, és el millor aliat per a conciliar un somni profund i que asseguri el bon descans.

Millora el sistema cardiovascular i respiratori. La pràctica constant de el running permet calibrar el ritme respiratori i oxigenant així i cada vegada millor l’organisme. Això permet, al seu torn, que es guanyi resistència física i que s’evitin els típics ofecs que sofreixen les persones que no estan habituades a realitzar esport.

Evita contreure malalties. La rutina d’exercici, en general, enforteix el cos i ajuda a incrementar els anticossos. En el cas de el running, practicar-lo amb regularitat disminueix les probabilitats de sofrir diabetis del tipus II, colesterol, hipertensió i obesitat, problemes comuns entre les persones que mantenen una vida sedentària.

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *